سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا تا به حال درباره mmb چیزی شندید ه اید ؟

 

ام ام بی مخفف مولتی مدیا بیلدر   (multi media builder ) است یک نرم افزار ساده و آسان برای ساخت سی دی می باشد شاید شما بخواهید یک برنامه آموزشی طراحی کنید به عنوان مثال برای پایه سوم قصد دارید مطالب درس علوم را به صورت سی دی اجرا کنید یا در باره مسایل پرورشی از طریق سی دی اطلاعاتی ارائه دهید . این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد .

 

شاید عده ای معتقد باشند که برنامه پاور پوینت می تواند در ساخت برنامه های مختلف آموزشی به ما کمک نماید این مطلب درست است اما با کمک ام ام بی ما امکانات بیشتر و بهتری برای ساخت یک سی دی اتوران خواهیم داشت .

بیایید یک کار ساده با ام ام بی داشته باشیم به طور مثال می خواهیم پس از آموزش مواد   عنصر و مخلوط و ترکیب دانش آموزان را ارزیابی نماییم می توانیم سه تصویر تهیه کنیم و زیر هر سه تصویر سه دکمه طراحی نماییم قابل ذکر است دکمه ها در ام ام بی از قبل آماده هستند فقط نیاز است آنها را بیابیم و در زیر عکس ها قرار دهیم حال با کمک برنامه هایی که فقط کافی است آنها را یافته و برای تنظیم کلیک کنیم برای دانش آموزان مشخص می نماییم که اگر مورد درست را کلیک کنید برای شما دست میزند و یا صحییح بودن را اعلام می کند و به این ترتیب با بازی این مفهوم را در دانش |آموزان تثبیت خواهیم کرد . همکارانی که نیاز به توضیح بیشتر دارند می توانند به مرکز تحقیقات مراجعه نمایند .  

 

 محیط  ام ام بی

zdjewxldittld3bh7oyx.jpg

 


نظر()

  

مشخصات مدیر وبلاگ

فن آوری فلاورجان دوره ابتدایی [0]

سیری به سوی توسعه فن آوری توسط کمیسیون توسعه و کاربردفن آوری اطلاعات آموزش و پرورش فلاورجان ایجاد گردیده و هدف آن اطلاع رسانی فن آوری در جهت پیشرفت مفاهیم آموزشی و پرورشی می باشد امید که بتوانیم با همیاری عزیزان فرهنگی در این راستا توفیق یابیم .
ویرایش

دسته بندی موضوعی

ویرایش

موسیقی


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ